اهل تشیع و اهل سنت

شناخت امامان معصوم علیهم السلام و تشیع

اهل تشیع و اهل سنت

شناخت امامان معصوم علیهم السلام و تشیع

پیشگوئی

بسم الله الرحمن الرحیم

پیشگوئی پیامبر صل الله علیه و آله و سلم از مظلومیت امیرالمؤمنین علیه اسلام

سپس پیامبر صل الله علیه و آله و سلم به فاطمه و همسر او و دو پسرش نگاهی کرد و فرمود:

ای سلمان ، خدا را شاهد می گیرم که من با کسانی که با اینان بجنگند روی جنگ دارم و با کسانی که با اینان روی صلح داشته باشند روی صلح دارم.  بدانید که اینان در بهشت همراه منند.

سپس پیامبر صل الله علیه و آله و سلم رو به علی علیه السلام کرد و فرمود:

یا علی تو بزودی بعد از من ، از قریش و متحد شدنشان بر علیه تو و ظلمشان بر تو سختی خواهی کشید. اگر بر علیه آنان یارانی یافتی با آنان جهاد کن و با مخالفین خود بوسیله موافقینت جنگ کن ، و اگر یاری نیافتی صبر کن و دست خود را نگهدار و با دست خویش خود را در هلاکت مینداز .  تو نسبت به من بمنزله هارون نسبت به موسی هستی ، و تو از هارون اسوه و روش خوبی خواهی داشت که به برادرش موسی گفت: « ان القوم استضعفونی و کادوا یقتلوننی » ، این قوم مرا ضعیف شمردند و نزدیک بود مرا بکشند.

اسرار آل محمد صل الله علیه و آله و سلم ، ص 205 - 2

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد