اهل تشیع و اهل سنت

شناخت امامان معصوم علیهم السلام و تشیع

اهل تشیع و اهل سنت

شناخت امامان معصوم علیهم السلام و تشیع

مزدوری وهابیت

بسم الله الرحمن الرحیم

نمونه ای دیگر از مزدوری وهابیت برای استکبار و دشمنان اسلام ، قرآن و سنت پیامبر اکرم صل الله علیه و اله که موجب شرم و ننگ جهان اسلام می باشد:

 فتوای بی شرمانه درباره ازدواج با محارم !

ناصر العمر، شیخ وهابی که پیش گفته بود زنان شیعه را به اسارت ببرید و در میان رزمندگان به صورت عادلانه تقسیم کنید فتوای جهاد نکاح تروریست های سوری با خواهران و محارم خود را صادر کرد. 

 فتوای بی شرمانه درباره ازدواج با محارم !

به گزارش خبرگزاری اهل‏بیت(ع) ـ ابنا ـ ناصر العمر که یکی از شیوخ کینه توز وهابی است و همواره از جهاد نکاح در سوریه سخن گفته اینبار فتوای جهاد نکاح مجاهدان سوریه با خواهران خود را صادر کرد!

این شیخ وهابی که در شبکه سلفی "وصال" سخن می گفت اجازه داد که مجاهدین مسلح می توانند در غیاب زنان مجاهد نامحرم، با محارم خود عقد ازدواج بخوانند!!

وی افزود: از مجاهدین خستگی ناپذیری که بر ضد کفر و ظلم رژیم سوری ـ ایرانی(!) می جنگند تشکر می کنم.

ناصر العمر به انتقاداتی که علیه فتاوای ضد انسانی و ضد اسلامی آنان می شو نیز اشاره کرد و گفت: "بعضی ها دائماً از فتاوایی که برای خدمت به برادران مجاهدمان در سوریه صادر می شود انتقاد می کنند؛ اما از جرم جنایت و کشتار زنان و کودکان حرفی نمی زنند".

ناصر العمر چندی پیش نیز گفته بود زنان شیعه را به اسارت ببرید و در میان رزمندگان به صورت عادلانه تقسیم کنید.

همچنین «شیخ محمد العریفی» که فتوای جهاد نکاح را صادر کرده است، بعد از اینکه فتوای او در محافل عربی و اسلامی جنجال به پا کرد، حرفش را پس گرفت و در چندین تریبون مدعی شد که وی چنین فتوایی را صادر نکرده است.

درحالی که العریفی پس از جنجال به پا شده فتوای خود را پس گرفته، کسانی که این فتوا موجب خرسندی آنان شده و به آن عمل می کنند، به حرام شدن آن متقاعد از افکار سلفی و وهابی نشدند و هنوز هم برخی از مفتی های کینه توز همچون ناصر العمر؛ افکار سلفی و وهابی خود را به تروریستهای سوریه القا می کنند. منبع: ابنا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد