اهل تشیع و اهل سنت

شناخت امامان معصوم علیهم السلام و تشیع

اهل تشیع و اهل سنت

شناخت امامان معصوم علیهم السلام و تشیع

حب علی بن ابیطالب

بسم الله الرحمن الرحیم 

 

فرمان رسا و آشکار

بسم الله الرحمن الرحیم

از زبان پیامبر بزرگوار - صلى الله علیه و آله عنوان صحیفه المومن حب على بن ابى طالب "علیه السلام" است.

سر آغاز طومار و برنامه هر فرد با ایمان، دوستى على بن ابى طالب "علیه السلام" است. هر کس خوشنود و شادمان باشد باینکه زندگانى و مرگ او هم آهنگ و همانند زندگى و مرگ من باشد و جایگاه او در بهشت آراسته جاودانى باشد که نهال آن را پروردگار من بدست قدرت خود نشانده. باید پیروى کند و دوست بدارد على علیه السلام را پس از من و پیروى کند و دوست بدارد پیرو و دوست او را، و به پیشوایان بعد از من اقتدا نماید چه آنان عترت منند و از سرشت من آفریده شده اند و از سرچشمه درک و دانش نصیب کافى گرفته اند، واى بر آن گروه که فضیلت و برترى آنها را دروغ پنداشته و رشته پیوسته مرا با آنها بگسلند خداى.. شفاعت مرا بانان نرساند. 

 

الغدیر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد