اهل تشیع و اهل سنت

شناخت امامان معصوم علیهم السلام و تشیع

اهل تشیع و اهل سنت

شناخت امامان معصوم علیهم السلام و تشیع

احادیث مهدویت

بسم الله الرحمن الرحیم

در روایات و احادیث فراوانی به تواتر (روایات متواتر آن است که به تکرار از اشخاص گوناگون گزارش شده است.) از حضرت مهدی علیه السلام یاد شده است. چنانچه ، حافظ شیخ منصور علی ناصف ، درباره تواتر احادیث وارد شده درباره حضرت مهدی ارواحنا فداه می گوید:

در میان تمام طبقات علماء و دانشمندان مشهور است که در آینده مردی به نام مهدی علیه السلام ظهور خواهد کرد و تمام ممالک اسلامی را تحت سیطره خود در اورده ، موجب بسط عدالت در میان مردم خواهد شد...  احادیث مهدی علیه السلام را گروهی از نیکان صحابه نقل کرده و بزرگان محدثین ، مانند : ابن داوود ، ترمذی ، ابن ماجه ، طبرانی ، ابولیلی ، احمدبن حنبل و حاکم نیشابوری در تألیفات خود آورده اند.

تواتر اخبار مهدی علیه السلام بر همگان روشن است. هر کس که کمترین آگاهی ، ذره ای ایمان و اندکی انصاف داشته باشد ، نمی توان این قضیه را انکار نماید.

سودای روی دوست (تألیف شیخ مرتضی آقا تهرانی) ، ص 16 - 17


نظرات 1 + ارسال نظر
ghalibafrezaei1392 1 شهریور 1391 ساعت 11:54

سلام، آقایان "زوار" در مملکت عمر و یزید پرست چکار میکنند. خودمون نون نداریم بخوریم حالا رفتیم ملت کشی‌ برای آقای اسد در سوریه. این بیچاره‌های که کشتند و از پشت بام انداختند پایین بسیجی‌ ایرانی‌ بودند که دولت سوریه و دولت خودمون وادارشون کرده بودند که انقلابیون سوریه را با تیر بزنند.ما نباید اجازه بدهیم فرزندان و عزیزان بسیجمون فدای آقای اسد بشوند. ایران چه ربطی‌ داره به سوریه. آقای اسد علوی تشریف دارند نه شیعیه واقعی‌. ملتشان هم عمر و یزید را پرستش میکنند نه حضرت علی‌ علیه سلام.

سلام ، از آنجا که ما مسلمان هستیم و قرآن را قبول داریم ، طبق دستور خداوند باید به یاری حق و مظلوم بشتابیم و بر علیه دشمنان اسلام و قرآن که امروز حامیان تروریست های سوریه می باشند اقدام کنیم. اگر ما آیات دیگر قرآن را قبول داریم پس اینگونه آیات را نیز باید بپذیریم. یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد